Fredag

Måste säga att jag är rätt stolt över mig själv, har äntiligen kommit igång med o röra på mig o äter nyttigare. De dagar som jag är ledig är jag ute o går en timme på morgonen, riktigt skönt! Äter fortfarande mina pulverdrycker ibland, och lite sallad och sånt. Måste säga att det känns på kroppen, även om det inte syns så mycket så känner man sig fastare :P haha! Kanske man tom vågar ta på sig bikini i sommar.
Den här veckan har jag bara i skolan, mån o tis. Sen i onsdes var jag på Ikea och på Obs, min byrå har gått sönder så behövde köpe en ny. Hitta den jag ville ha och körde sedan in om Obs o handla lite jeansleggnings som jag sett innna. Hem och sätta ihop min byrå och sen har jag rensat och städat på rummet fram till idag fredag, men nu är allt på plats och mycket är slängt. Det går in MYCKET skräp i en byrå kan jag säga ;)

Idag har jag och Sara varit och ätit lunch, jätte trevligt! Imorn blir det nog lite skoshopping med Lottie, annars klarar vi inte en kväll i Malmö imorn!

Kvällen ikväll blir nog rätt lugn, är helt seg, och är inte så glad heller! Inte alls på humör och har ångest inför o berätta för alla att jag är misslyckad !

Nä, nu får jag dammsuga så jag blir helt klar på rummet!
Hejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0