Påskhelgen!

Vilken helg säger jag bara! Började med födelsedagskalas ute hos Nicklas och Andreas för Nicklas fyllde år. Trevlig tillställning, jag va nykter för att sedan köra ut till Rille där Micke, Johanna, Linn, Ronny var i full gång och föfesta för Stenssons. Stenssons var helk okej för att nästan vara nykter. Kebebrullen efterår var bäst! Den satt som en smäck! Jag drack bara två cider på förfesten och kunde därför köra hem från Rille sen, vi tog Mickes bil, fick köra automatare för andra gången i mitt liv. Men ja, det gick rätt bra det med. Ronny justera mina ben innan jag körde iväg... Inte använda vänsterbenet.. fyfy Emma!
I fredes sen var det dags för Törringe, förfest hos Micke, med Ronny, Mia, Johan, Erik och Therese. Också en trevlig kväll, träffade Jenny och det gänget med där :)

I lördes sov vi nog mest hela dagen, hem om o duscha och sedan tillbaka till Micke o förfesta inför Slakt. Det var jag, Micke, Ronny, Johanna, Rille och Connie. Alla var rätt sega på förfesten, men sen när vi väl kom till slakt så blev det den bästa kvällen den här helgen! Var nästan med Lottie hela tiden där inne, dansade som satan gjorde vi! När som stängde kl 3 blev det Donkan på stortorget, så innan vi alla va Hurva var nog klockan närmare 5.
Igår låg jag, Micke o Connie bokstavligen i soffan hela dagen. Vi var helt slut!
Men den här helgen har varit skit bra!

Idag var jag och sjöng imorse, mina små knattar skulle sjunga. Sen har jag och Jenny varit på Nova en sväng, köpte en svart och en vit spetsklänning för 150 kr stycket, tyckte jag va ett bra pris :) Sen blev det även en söt svart tubtop kläning för 160 kr, så ska inte klaga ;)


Kommentarer
Postat av: sara

haha, dår får jag vara sjuk oftare ;)

2010-04-12 @ 21:55:49
URL: http://saaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0