Torsdag

Imogon är det Valborg :)
Valborg kommer att spenderas på björka loge med förfesten hos födelsedagsgrisen Ronny som fyller 25!

Har varit ledig idag och igår, är ledig imorn också! Riktigt skönt! Har inte gjort nått speciellt utan har ägnat dagarna åt att plugga och försöka bli frisk. Har åkt på en förkylning, men är på bättringsväg! Igår kväll var jag ute hos Micke och bara tog det lugnt.

Helgen har jag nog inte berätta om, som jag skrev i förra inlägget skulle fredagen bli lugn, det blev den också. Jag, Helen och Hurtig såg på film ute hos Micke. I lördes hade jag och Lottie en hel dag, vi va först ute och gick en runda, sen till Centan o handla skor inför kvällen, hem och fixade oss för att sen bege oss till Rebecka och fixa det sista o böra dricka! Därefter blev det förfest hos Eddie innan vi begav oss till Malmö arena för o dansa!! Skoj kväll med mina tjejor!!!

Söndagen bestod av pluggning ute i det fina vädret innan jag körde till Micke på kvällen och såg på film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0