Måndag

Nu har jag varit kass igen på o uppdatera! Men bättre sen än aldrig väl?

Idag var jag i skolan mellan 9-10, mycket lagom tycker jag! Vi satt tre och tre och filmade in oss medans vi kommunicerade och imorgon ska vi titta på det och ge varandra feed-back! Lite läskigt tycker jag eftersom jag typ va sämst!!!
Eftersom skånetrafiken strula som vanligt var jag inte hemma förrens vid halv 1. 2 ½ timme från det att jag sluta! Inte OK!!!
Kom hem, la mig o tänkte läsa lite, tog nog inte 5 min sen sov jag gott, vakna igen vid 4. Stack sedan och sjöng lite med mina småpågar.

Lite om helgen då
I fredags åkte jag upp till Kristianstad för att vi som anordnar insparken 2010 skulle ha möte med mat o dricka! Vi lagade en god laxsallad och hade vårt möte innan vi tills slut satt med våra glas i handen och fick veta en del om varandra genom spelet sanning och konsekvens. Jag åkte hem rätt tidigt, eftersom mina bussar inte går speciellt bra på kvällarna. Micke va så snäll och hämta mig vid bussen :) Tack!

I lördes hämtade Jenny mig, sen körde vi till Nova innan vi körde hem till henne o Magnus och gjorde oss klara för partyy. Förfesten var hemma hos Sara och Magnus. Riktigt skoj hade vi. Blev en hel del snapsar, tror vi drack 6 på raken vid ett tillfälle. Vid 11 var vi på Dammstorp där vi dansa hela kvällen lång! Taxiresan hem är väl en berättelse i säg. En av de trevligaste kvällarna på länge faktiskt!

I söndes låg jag o Connie i Mickes soffa hela dagen, slöa som vi var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0