Lördag 4 dec

Heeeerrrreguuuud vilken kväll det var igår! Den var awsome :) Jag och Ellen gjorde oss klara hemma hos henne innan vi åkte till de andra tjejerna o förfestade inför den kommande middagen. 100 tjejer som förväntansfullt väntade på killarnas show. O vilken grym show det blev, de var riktigt duktiga! Killarna hade dock gjort en kupp mot mig och drog upp mig ensam på scenen och sedan fick jag ett egen stripp o dans nummer, inför resten av tjejerna! Lagom pinsamt, men det var riktigt skoj! Mellanfest i korridorerna, härlig stämning och mycket dans på kåren och en lite trevlig hemgång med mina goa grannar!
Ellen sov hos mig inatt så när vi vakna vid 12 tiden(läs Ellen, jag vakna 9 pga en snäll person) var vi så sugna på flottig mat så det blev en tur till donkan! Resten av dagen har jag bokstavligen bara slöat. En mysig lörda kväll är underskattat! Jag trivs så bra här i soffan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0