Ekebofestivalen

Har för tillfället inget att göra, så tänkte att jag kunde skriva några rader här. Var ju ändå ett tag sedan. Har from denna vecka semester i 5 veckor, så himla skönt! Men börjar dock redan bli rastlös, eller ja, rastlös o rastlös, snarare ångest för att jag inte gör nått vettigt. Idag har jag dock varit och sjungit och sedan cyklade jag 2 mil. Har sakta börjat cykla för att träna. Hatar och springa, så cyklar och åker inlines istället. Dock får jag skavsår på fötterna av inlinesen, ont!!

I helgen var det dags för den årliga ekebofestivalen. Var där uppe fre-sön. Jag och Desiree åkte upp tidigt på morgonen, var framme lite över åtta uppe på ekebo. Då var redan Micke, Ronny, Connie o Erik mfl där uppe. Vi käka frukost och tog det lugnt, sen stack vi till stranden. Var där kanske i 2 timmar sen bar det av till campingen igen. Lottie och Jenny kom upp lite senare... wiiii! Gick runder och drack o snacka med massa folk. Skulle först inte in på området för hade hänt en del grejor, men Mikael och Eddie tvingade till slut in mig, och det e jag glad för! För skoj va det! :)

   

På lördag morgon vaknade man halv sju av Johan som började spela musik och han grillade hamburgare. Najs.. ;) vid 11 var vi på stranden igen ett stort gäng och var där enda tills 4. AJAJ... Emma brände sin kropp nått så fruktansvärt, den va rolig o slå på sen...! Alla däcka nog nån timme i skuggan när vi kommit tillbaka. Sen blev det mat o ännu mer dricka. Gjorde oss fina för o gå ut.. men sen fick jag o Lottie o några till för oss att stanna vid bussarna och låta bli o gå in på området. O skönt va det, somnade kl 1 trött o glad. Hade verkligen inte pallat o va där inne. Vaknade dock när Mikael o Eddie kom tillbaka för dörren knarrar som fan, men sov nog på två röda sekunder igen så trött jag var.

Söndagen bestod av återhämtning tills någon kunde köra. Kl 11 blåste Eddie 1.2 så han kunde vi nog glömma att ha o köra. Nästa man på tur, 0.0 bra då kör vi! Var väl hemma vid 3, sen åkte jag o badade med Jenny, sen var jag så duktigt och städade bussen lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0