Onsdag!

Nu har jag varit ledig i 1½ vecka. Det är sjukt vad tiden går fort. Det är tur att man ska va ledig i 3½ vecka till :) I måndes var jag och hela min familj och badade i Mossby. På kvällen var jag hos Jenny och Henke och såg på film och bytte lite grejor från Ekebo. De hade mina grejor och jag hade deras ;) Igår var jag i Kristianstad hela dagen och jobbade med insparken tillsammans med Johan. Vi fick rätt mycket gjort, men är såklart en hel del kvar!
Idag har jag varit på stranden med Sara och Therese. Vi var och badade och solade i Barsebäck! Riktigt skön dag :) Så nu har man bättrat på brännan ännu mer och jag börjar bli rätt brun faktiskt. Men brunare ska jag bli, det e en sak som är säker.. hihi!

Får se vad som händer i helgen, om det blir Svedalrocken på freda?! På lörda vill jag iaf till Björka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0