Söndag

Söndagkväll och jag är svin trött efter en härlig helg! Började med att jag och Lottie lagade mat i fredes, vi gjorde lax! Var riktigt gott! Vi spelade lite spel och drack lite vin. Sen kom Martin och Fredrik också och hälsade på. Trevligt kväll, och jag cyklade hem vid 3. I lördes var det bara att gå upp och duscha och packa för att köra till Jenny och sen bagav vi oss till Ivö där vi skulle på bröllop. Jag skulle sjunga, gick riktigt bra och sedan serverade vi på festen. Fy fan va varmt det var. Vi led så kan tänka mig hur det var för killarna i kostym. Stackars dem!!

Idag har jag och Lottie varit på stranden, Desiree, Robin och Milena kom också efter en stund. Smörjde in hela kroppen idag med tanke på hur jag brände mig förra helgen. Men hoppas man har fått lite färg ändå :)

God natt alla sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0