Torsdag

Jag börjar få lite smått ångest för tiden bara rinner iväg. Det är redan torsdag och snart har hela veckan gått. Tack och lov så gör jag något på mina dagar, annars hade jag nog haft ännu mer ångest. Sen jag skrev förra veckan i onsdags har jag hunnit med följande :

Torsdag: Först var jag ute hos Jenny, och vi rev ovanvåningen tillsamman med Marcus och Sillen, eller ja, de rev och vi lasta på alla bräderna på släpet! Sen på kvällen var jag och Lottie på sjöbo marknad, det tog 4 ½ timme och gå igenom varje gång och äta lite langos. Hittade lite fynd, två par örhänge, ett armband, ett linne o 15 par strumpor.

Fredag: Lottie började sin semester så vi skulle fira den. Micke, Ronny, Erik och Connie kom hem till Charlotte där vi två hade gjort oss klara. Sen var det bara att köra ner till Svedala för att slänga i sig lite mat och sedan gå vidare till Svedala Rocken. Hasse Andersson, Joddla med Siw och Europe spelade bla. Riktigt bra drag när Joddla spelade. Jag var chafför för kvällen och skulle ha med mig Lottie, Ronny, Micke o Erik hem. De sluta spela kl 12 och innan vi var i Hurva för att sova var kl 3?!?! Hur fan gick detta till ungefär. Säger bara såhär.. gb-gubbe, koner, McDonald, Gamla Bo ;) Hem kom vi iaf och sen låg man och snacka i minst en timme innan man till slut somnade. Vaknade dock 1 timme senare av åskvädret :/
Lördag: Utflykt med familjen och en till familj till sandhammaren och någon anna sjö där vi fikade. Sen hem och gjorde sig klar för Bjöka Loge. Förfest hos Johan med bla Lottie. Kvällen slutade kanske inte sådär jätte bra, men det blev ändå bättre mot slutet.

Söndag: Vila, vila och vila!

Måndag: Barsebäck med Lottie och Sara, badade och hade picknick! Ytterst trevligt. Jag och Lottie tog en snabbis inom Centan också, fick handlat 2 linnen.

Tisdag: Var i Lomma och badade med Robin, tog en sväng inom Bjärred och käkade glass på hemvägen. På kvällen grillade jag, Lottie, Ronny, Connie och Rille ute hos Micke och sedan såg vi på en film.
Onsdag: Gjorde inte så mycket på dagen, men på kvällen var jag hos Mikael.

Torsdag: Wiho.. vi är på dagens nu... e ni trötta på o läsa nu?? Idag har jag och Desiree varit och fikat på Trollenäs slott. Jätte fint ställe. Tog min dagliga cykeltur på eftermiddagen istället för på morgonen idag. Lite varmare... inte ett bra förslag!


Bild från Svedala

 
Innan björka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0