Torsdag!

Har typ inget att göra och känner mg sjukt rastlös, så jag skriver här lite. Håller på att laga mat, men potatisen är i ugnen och allt annat är färdigt. Gör bakad potatis. Har precis bytt om för ska på student ikväll, så är bara sminkningen kvar nu efter maten.

Hade min sista lektion idag för detta läsåret :) Dock har jag en tenta kvar som ska in på fredag! Idag efter skolan satt jag ute o sola ett tag innan jag och Jens körde och fixade studentpresenter. Som vanligt var där någon försäljare som trodde det va min pojkvän.. vet inte hur det ska tolkas, om jag ser ung ut eller om han ser äldre ut, med tanke på att jag är 3 år äldre än han... hrrmm!

Borde kasnke gå o kolla min potäter nu..! Kort inlägg, men liten uppdatering iaf :)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, fast värst är ändå när någon tror att min syster och min bror är tvillingar. . han är 15 och min syrra 24 ;)

2010-06-05 @ 14:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0