Onsda!

Ajaj vad jag har ont i röva! Har fan träsmak i den efter att ha suttit och gjort en tenta i nästan 5 timmar. Men tentan kändes hyfsat så nu har jag långledig och kan fira påsk innan jag tar itu med hemtentan. Helgen kan, om man vill, bjuda på riktigt mycket. Dock tror jag man får sålla lite bland roligheterna. Kommer inte orka med allt.
Igår efter en heldag med pluggande körde jag ut till Micke på kvällen för att slippa få tentaångest. Mycket snällt och behövligt.
Min telefon som blev fuktskadad förra helgen, behöver ju ej berätta hur... har varit på lagning så den ska jag hänta imorn. Tur det, för jag håller på och bli knäpp på lånetelefonen, en riktigt stenålders! Ingenting fungerar som jag vill på den. Så det är med glädje jag hämtar min egen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0