Sönda kväll

Jag har haft en riktigt bra helg, men man mår ju som man förtjänar idag. I fredags hade jag stora städdagen till på eftermiddagen då Johan kom och gav mig massage. Det var riktigt behövligt eftersom min vänsteraxel var en katastrof, men nu känns den mycket bättre. Gjorde mig sedan klar och körde hem till Micke där det vankades förfest med Ronny, Rille, Connie, Danne, Hurtig och Joppe. Therese och Johanna kikade in en liten stund. Efter en riktigt rolig förfest kom vi iväg till Dagstorp. Vi kom iväg rätt sen så vi var inne på dagstorp i 1½ timme ungefär, när dom stängde fick boysen för sig att vi skulle till stenssons.
När vi väl var i Eslöv gick jag, Micke o Connie och åt kebab, sen kände vi att vi var rätt trötta så det blev att åka hem o sova istället.

Efter frukost i lördes blev det film i soffan med Micke o Connie, Hurtig kom i hämta bilen så han stannade också. Det var allt som orkades med. På eftermiddagen hade vi kalas för min bror innan Jenny, Magnus, Micke och Ronny hämtade mig och vi begav oss till Lottie för förfest och födelsedagsfirande av henne. Även det en trevlig förfest och sen bar det av till Törringe. Ännu en rolig kväll!

Vi sov för en gångs skull länge idag.. kryss i taket! Vid halv tre var jag hemma, tog en timme sen sov jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0