Fredag

Sitter här en fredagskväll och skriver lite. Är riktigt trött idag ska jag säga. Är ju långhelg nu, så igår var jag, Lottie och Ronny hemma hos Micke och grilla och drack. Lottie skulle tyvärr jobba idag så hon körde hem vid 10-tiden, men vi andra höll igång till halv 3 inatt. Ronny hade då däckat en timme tidigare så jag och Micke sprutade grädde på han ;) Grädde överallt! Men riktigt skoj hade vi för att bara vara vi 3 och en torsdagskväll.
Så idag har vi mest bara sovit o slappat, körde Micke, Ronny och Rille till alnarp nu på kvällen, sen bara hem o slängde mig i sängen.

I onsdags åt jag och Jenny frukost tillsammans, sen mötte vi upp Lottie när hon slutat för att kolla på en dator till henne. Jag och Lottie åt sen mat tillsammans och fixade igång datorn som tåg några timmar för det mobila bedbandet bara klydda. Vid 9-tiden körde jag sen ut till Micke där Johanna, Rille och Ronny också tittade ut en liten stund.

Helgen som gått var jag med Mixtum uppe i Immeln och hade körläger som vi avslutade med konsert i söndes. Lottie och Jenny var och tittade så vi åt mat ihopa sen.

Imorgon blir det dammstorp, ska bli skoj o komma ut o dansa lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0