Söndag

Idag får man nog leta efter en som är segare än mig, är sjukt trött. Kan knappt hålla ögonen öppna. Kan också bero på att jag inte är på humör. Går och funderar och funderar på vad jag vill. Blir ledsen och irriterad emellan åt, men ändå borde jag inte bli det. Om bara vissa männsikor kan få tummarna ut röven så hade det kasnke blivit bättre.

Över till något roligare, nämligen helgen! I fredes var jag och Jenny först på Obs och shoppade lite mors dag present, student present m.m. Sen körde jag hem och duscha innan jag begav mig hem till Lottie där hon och jag gjorde oss klara tillsammans innan det var dags för förfest hemma hos Micke. Vi hade lika skoj som vanligt och vi åkte sedan till Veberöd där det var dansgala. Efter mycket dans och prat så skulle vi ta taxi hem. Tog dock ca 40 min innan taxin kom och det var svin kallt!!! Men hem kom vi iaf.
Lördags förmiddagen blev väldigt lung, sen hem o duscha igen innan jag hämta Lottie mfl och vi körde (jag nykter) ännu en gång till dansgalan. Där var vi ett gäng som åt där, väldigt trevligt. Lugn o trevligt! Framåt kvällen blev det ännu mer dans och även denna kväll var lyckad. Dock fattades det något båda dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0