Tisdag

Redan tisdagkväll och snart är ett år i skolan klart! Fattar inte att vi har sommarlov om två veckor, bara två år kvar sen. Idag var jag i skolan mellan 9-11, hem o sov 2-3 timmar, var så jäkla trött. Hann städa lite innan jag o Lottie körde och tränade!

Igår var det också skola, fast hela dagen, sen hade vi avslutning med mina småkillar, de gjorde en musikal. Efter det stack jag hem till Lottie och hjälpte henne med hennes dator.

Helgen
I fredags var jag bara hemma hos Micke och tog det lugnt, för i lördes skulle jag vara i Kristianstad halv nio för att gå en alkoholutbildning. Lagom skoj.. Var hemma vid 5, bara till att slänga sig i duschen och göra sig klar för fest. Förfest hemma hos Micke innan avslutning på Törringe!

I söndes hämtade Lottie mig, sen åkte vi in till Lund för att kolla på lundakarnevalståget. Tyckte inte det var något speciellt, men vi hade trevligt ändå. Ut till Jenny och snackade med henne, Lottie körde hem efter ett tag, men jag var kvar, vi gick en runda och sen grillade vi, marcus + hans kompisar, micke och eddie innan vi körde o köpte glass innan de körde mig till Micke där min bil stod.
Tycker den här helgen har gått så fort.. men rolig har den varit iaf.

Längtar tills nästa helg när det är dansgalan i veberöd som gäller! Det bruakr kunna bli ett riktigt drag, så hoppas på det i år med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0