Torsdag

Sitter här o kränger mitt choklad! Känns sådär nyttigt, men man får faktiskt va hur onyttig man vill när man sitter och skriver en hemtenta, vilket jag gör för tillfället. Den ska vara inne imorn kl 3, men jag SKA va klar innan kl 6 idag har jag bestämt. Och jag är verkligen på god väg. Känns bra! Om jag nu blir klar så blir det träning ikväll kl 7 och sen efter det köra till Micke. Har lite grejor där som jag behöver ha med mig till helgen när vi ska på läger med kören till Immeln. En regnjacka vore ju bra o ha om det ska regna... vilket vi ju inte hoppas! Och den ligger i Mickes bil.. smart!

Min kamera gick isönder i fredes.. så i tisdags va jag o Jenny och handla en ny, super nöjd e jag med den! Den tar riktigt bra och klara bilder :)

Ett kort inlägg mitt i tentasrkivande fick det bli idag, kör ett längre en annan dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0