Måndag

Vi hade redovisning idag i skolan! Läraren frågar, vem vill börja! Jag hör min egen röst, JAG! Hrmm.. sa jag verkligen det högt? Men det va bara o gå upp o redovisa, och vet ni vad? Det gick skit bra! Hann inte bli nervös utan babblade bara på. Rätt skönt o ha det gjort med så kunde man bara sitta o lyssna sen.

Efter skolan så hämtade Jenny mig vid tåget, sen körde vi och handla mat och käkade glass innan vi körde ut till Marcus en sväng innan hon körde hem mig. Trevligt o bara snacka nån timme.

Kanske ska berätta hur valborg blev. Körde först in till Malmö och fixade Ronnys present, sen hem till Jenny F och fixade hennes hår. Hon skulle på bal på kvällen och hon blev sååå fin!
Hem till Micke o öppnade första ölen, sen hämtade Rille och Johanna oss och vi begav oss till Ronny! Ronny bjöd på smörgåstårta och en ritkigt trevlig kväll! Fick kanske för lite mycket dricka i mig, men va fan! Hade skoj ändå!
Framåt kvällen begav vi oss till premiären av BJÖRKA!!! Kul att det är igång igen! Jag hade riktigt skoj trots mycket folk!

Lördagen spenderades i sängen, iaf till klockan 2. Pigga? Nej? Förflyttade oss sen till soffan ungefär. På kvällen var jag och grillade hos Lottie och Andy innan jag körde till Micke och kollade på Avatar! Missa en timme i mitten, men det gjorde inte så mycket. Fick se början och slutet, det räcker väl? :)

Igår pluggade jag på dagen innan jag va med Jenny en stund och fixade en del grejor. <3

Bild från i fredes :


Jag o Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0